loading...
متفاوت باشید
رضا بازدید : 1 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)

طرفداران اینوبلاگ لطفا از این به بعد به سایت زیر کهاز این وبلاگ جامع تراست مراجعهفرمایید.
Www.uniq.vcp.ir

رضا بازدید : 3 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 این مسنجر در ایران طرفداران و کاربران زیادی را به خود مجذوب و مملو از کاربران ایرانی است!

ChatON مسنجر اختصاصی گوشی های سامسونگ و بهترین نرم افزار مسنجر در کشورهای آمریکا و فرانسه است که شما در این نرم افزار می توانید  با بیش از 100 میلیون دوست در237 کشور و در 67 زبان مختلف با سرویس ChatON چت کنید. همچنین این نرم افزار از 9 پلتفرم از جمله اندروید، iOS، web و… پشتیبانی می کند که همین امر باعث گستردگی کاربران این نرم افزار در سر تا سر دنیا حتی ایران شده است .

رضا بازدید : 4 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نسخه prime پچ شده و فول آنلاک

Prime Features Unlocked

 

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل اندروید ، امکان شخصی سازی جالب آن است . به عنوان مثال می توانید منوی اصلی یا هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود را کاملا مطابق با سلیقه خودتان آرایش کنید . از نرم افزارهایی که در حد خیلی بالایی به شما امکان شخصی سازی گوشی تان را می دهند می توان به لانچرها اشاره کرد . لانچرها امکانات و ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهند که به کمک آن ها می توانید تغییرات اساسی گرافیکی و حتی افکنی در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید . یکی از بهترین و شاید می توان به جرات گفت بهترین لانچر تولید شده برای گوشی های اندرویدی تا بدین لحظه لانچر محبوب و پرطرفدار شرکت Go Dev با نام GO Launcher EX Prime است .

رضا بازدید : 4 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DSLR Camera نرم افزاریست که می توان آن را یک الگوی کامل و یک دوربین مجازی کامل از سری دوربین های حرفه ای  DSLR  دانست  که با طراحی خاص و ارگونومیک و اینترفیس ساده و قدرتمند اش استفاده از آن را بسیار ساده کرده است . این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی جهت دست یافتن به بهترین کیفیت ممکن عکس برداری است که هم اکنون آخرین نسخه از آن از همین پست از سایت uniq قابل دانلود است .

رضا بازدید : 8 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 هم اکنون شاهد نسخه آندرویدی از نرم افزار قدرتمند و بی نظیر شرکت Adobe با نام Adobe Photoshop Touch هستیم که همانند نسخه کامپیوتری خود دارای امکانات و قابلیت های فوق العاده ای است. توسط این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید و یا نمونه کار های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قابلیت باز کردن فایل های پی اس دی در اندروید را دارا می باشد.

رضا بازدید : 2 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WhatsApp Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای ارسال تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. به کمک این برنامه می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیامک معمولی در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید. این مسنجر هم اکنون دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر می باشد که یکی از پرسرعت ترین مسنجرهای عرضه شده است. برای استفاده از این مسنجر تنها کافی است پس از نصب و اجرا، در مخاطبین خود به دنبال کسانی که از این مسنجر استفاده می کنند رفته و آنهارا به لیست دوستان خود اضافه کنید. از ویژگی های این مسنجر می توان به چت کردن  بصورت گروهی، قابلیت ارسال موقعیت جغرافیایی خود به طرف مقابل، داشتن شکلکهای متنوع و زیبا، امکان ارسال فایل های مختلف، ضبط صدا و ارسال سریع، قابلیت مسدودسازی مخاطب خاص، استفاده ناچیز از اینترنت و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.


دانلود

رضا بازدید : 1 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Instagram برنامه محبوب و کارآمدی است که برای اکثر پلتفرم ها توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. به کمک این برنامه می توانید تصاویر خود را با جلوه های جالبی که دارد کاملا متحول کنید و با دیگر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید عکس هایی را که دیگر کاربران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن افکت های زیبا و جذاب برای ویرایش عکس، به اشتراک گذاری عکس در فیس بوک و توییتر و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این برنامه معروف قابلیت جدید به نام Instagram Direct اضافه شده است که به کمک آن می توانید با سرعتی فوق العاده بالا عکس و ویدیو را برای دوستان اینستاگرامی خود بفرستید!

 دانلود

رضا بازدید : 25 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer یکی از بهترین، قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو می باشد. این برنامه که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، جال برای گوشی های اندروید نیز طراحی شده است. این پلیر دارای امکانات بسیار کاملی از جمله مدیریت کامل زیرنویس ها، مدیریت قابل کنترل سرعت و … می باشد. ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v,.flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe,.mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2,.mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx,.ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm,.wm, .wmv, .wtv, .xesc از جمله فرمت هایی می باشد که این پلیر به راحتی آن ها را پشتیبانی می کند.

 دانلود

رضا بازدید : 1 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Go SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این برنامه دارای شکلک های زیبا و فراوان است که می توانید در پیامک های خود بکار ببرید. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت شخصی سازی پوسته نرم افزار، رمز گزاری بر روی پیام ها، دسته بندی پیام ها، امکان ارسال اطلاعات توسط ایمیل، داشتن تنظیمات امنیتی و لیست سیاه، داشتن ویجت برای دسترسی سریع و محیطی شیک و کاربر پسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این برنامه مشکلات صفحه بک گراند که در بعضی مواقع دچار مشکل می شده است رفع شده و قابلیت ذخیره ام ام اس های با حجم بالا، قابلیت قراردادن عکس از سرویس Dropbox و GoogleDrive و شکلک های جدید اضافه شده است.

دانلود

رضا بازدید : 6 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 5 دلارنیشخند

حتما خاطرتان هست که در پست های قدیمی تر سایت نرم افزار Camera FV که یک نرم افزار حرفه ای به منظور عکس برداری بهتر و دقیق تر و با امکانات تر و صد البته استفاده بهتر از لنز گوشی اندرویدی شما بود را معرفی کردیم . در این پست از سایت Apktops قصد داریم نرم افزار جدید کمپانی سازنده این نرم افزار یعنی Cinema FV-5 که علی رغم قیمت 5 دلاری اش توانسته امتیاز بسیار خوب 4.3 را به دست آورد را معرفی کنیم تفاوت Cinema FV با Camera FV در این است که Cinema نرم افزار به منظور فیلمبرداری حرفه ای و Camera به منظور عکسبرداری حرفه ای برای اندروید است .

رضا بازدید : 5 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید X Construction در نگاه اول ، یک بازی ساده و بچه گانه به نظر برسد ولی زیبایی بازی را آن موقع متوجه خواهید شد که قدرت تخیل و فکر شما را محک می زند .  در این بازی با محاسبات و فکری دقیق و حساب شده می بایست برای عبور کردن قطار ، پل هایی را ساخته تا قطار به سلامت عبور کرده و به آن طرف کوه برسد در غیر این صورت اگر پل به قدر کافی مستحکم نباشد پل ریزش می کند و قطار سقوط خواهد کرد  .

رضا بازدید : 2 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید . - اگر مایلید برای تماس های خود هزینه ای پرداخت نکنید؟ اگر تعداد پیامک هایتان زیاد است و هزینه بالایی را متحمل می شوید؟


رضا بازدید : 4 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر شما هم روزانه بنا بر نیازتان با گوشی اندرویدی خود به مدت زمان های طولانی وبگردی می کنید و یا حتی در بعضی مواقع نیاز به دانلود فایل هایی حجیم دارید و به دنبال یک نرم افزار دانلود منیجر قوی و کامل و حرفه ای می گردید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid download manager که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه پرو و فول  از آن می پردازیم استفاده نمایید .

Loader Droid download manager در گوگل پلی هم بسیار مورد پسند واقع شده و به امتیاز های خوبی دست پیدا کرده است . Apktops هم دو دانلود منیجر ADM ( قبلا در سایت معرفی شده ) و این دانلود منیجر را به کاربران پیشنهاد می دهد که در ادامه به معرفی ویژگی های Loader Droid می پردازیم .

رضا بازدید : 13 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای آن آن قدر حرفه ای هستند که شما با خرید یک گوشی اندرویدی با امکانات و سخت افزار مناسب می توانید اکثر کارهایی که روزانه با کامپیوتر خود انجام می دهید را با گوشی اندرویدی خود انجام دهید ! اگر اهل اینترنت و اهل دانلود از سایت های مختلف باشید حتما دانلود منیجر فوق العاده کامل و بی نظیر کامپیوتر های شخصی که Internet Download Manager نام دارد و به اختصار IDM خوانده می شود را بشناسید.

 برای دانلود وتو ضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


رضا بازدید : 2 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مقاله ای درباره ی چگونگی ارتباط برقرار کردن صحیح دراین جامعه است.دراین مقاله توضیحات کاملی درباره ی چگونگی صحبت کردن وچگونگی رفتار کردن انسان ها بایک دیگر داده است.


دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا این وبلاگ می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 680