loading...
متفاوت باشید
رضا بازدید : 2 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Instagram برنامه محبوب و کارآمدی است که برای اکثر پلتفرم ها توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. به کمک این برنامه می توانید تصاویر خود را با جلوه های جالبی که دارد کاملا متحول کنید و با دیگر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید عکس هایی را که دیگر کاربران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن افکت های زیبا و جذاب برای ویرایش عکس، به اشتراک گذاری عکس در فیس بوک و توییتر و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این برنامه معروف قابلیت جدید به نام Instagram Direct اضافه شده است که به کمک آن می توانید با سرعتی فوق العاده بالا عکس و ویدیو را برای دوستان اینستاگرامی خود بفرستید!

 دانلود

رضا بازدید : 26 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer یکی از بهترین، قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو می باشد. این برنامه که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، جال برای گوشی های اندروید نیز طراحی شده است. این پلیر دارای امکانات بسیار کاملی از جمله مدیریت کامل زیرنویس ها، مدیریت قابل کنترل سرعت و … می باشد. ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v,.flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe,.mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2,.mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx,.ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm,.wm, .wmv, .wtv, .xesc از جمله فرمت هایی می باشد که این پلیر به راحتی آن ها را پشتیبانی می کند.

 دانلود

رضا بازدید : 2 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Go SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این برنامه دارای شکلک های زیبا و فراوان است که می توانید در پیامک های خود بکار ببرید. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت شخصی سازی پوسته نرم افزار، رمز گزاری بر روی پیام ها، دسته بندی پیام ها، امکان ارسال اطلاعات توسط ایمیل، داشتن تنظیمات امنیتی و لیست سیاه، داشتن ویجت برای دسترسی سریع و محیطی شیک و کاربر پسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این برنامه مشکلات صفحه بک گراند که در بعضی مواقع دچار مشکل می شده است رفع شده و قابلیت ذخیره ام ام اس های با حجم بالا، قابلیت قراردادن عکس از سرویس Dropbox و GoogleDrive و شکلک های جدید اضافه شده است.

دانلود

رضا بازدید : 6 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 5 دلارنیشخند

حتما خاطرتان هست که در پست های قدیمی تر سایت نرم افزار Camera FV که یک نرم افزار حرفه ای به منظور عکس برداری بهتر و دقیق تر و با امکانات تر و صد البته استفاده بهتر از لنز گوشی اندرویدی شما بود را معرفی کردیم . در این پست از سایت Apktops قصد داریم نرم افزار جدید کمپانی سازنده این نرم افزار یعنی Cinema FV-5 که علی رغم قیمت 5 دلاری اش توانسته امتیاز بسیار خوب 4.3 را به دست آورد را معرفی کنیم تفاوت Cinema FV با Camera FV در این است که Cinema نرم افزار به منظور فیلمبرداری حرفه ای و Camera به منظور عکسبرداری حرفه ای برای اندروید است .

رضا بازدید : 5 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید X Construction در نگاه اول ، یک بازی ساده و بچه گانه به نظر برسد ولی زیبایی بازی را آن موقع متوجه خواهید شد که قدرت تخیل و فکر شما را محک می زند .  در این بازی با محاسبات و فکری دقیق و حساب شده می بایست برای عبور کردن قطار ، پل هایی را ساخته تا قطار به سلامت عبور کرده و به آن طرف کوه برسد در غیر این صورت اگر پل به قدر کافی مستحکم نباشد پل ریزش می کند و قطار سقوط خواهد کرد  .

رضا بازدید : 3 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید . - اگر مایلید برای تماس های خود هزینه ای پرداخت نکنید؟ اگر تعداد پیامک هایتان زیاد است و هزینه بالایی را متحمل می شوید؟


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا این وبلاگ می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 694